Навчальні матеріали для водіїв UBER

  • Перший крок

    Короткий огляд роботи із завантаження і основи роботи з додатком.
  • Другий крок

    Повний огляд роботи з додатком для водіїв Uber Auto.
  • Третій крок

    Навчання роботі з готівкою в додатку Uber Auto.

Додаткові зупинки

#Додаткові зупинки

Пасажири мають змогу додавати щонайбільше три місця призначення. Ви будете бачити весь маршрут поїздки, а вказані місця призначення позначатимуться на ньому точками. Вам залишається тільки провести по екрану, як зазвичай, щоб почати поїздку.

Вказівки в додатку скеровуватимуть вас до кожного місця призначення впродовж всієї поїздки. Ви маєте підтвердити своє прибуття в перший або подальший пункт призначення в додатку, а потім продовжити поїздку, коли пасажир буде готовий.

Під час поїздки пасажир може змінювати адреси зупинок, видалити зупинку або додати нову, якщо водій ще не прибув у пункт призначення (проміжний або кінцевий). Зауважте, що водій не має змоги додавати або змінювати адреси зупинок в своєму додатку.

Дана функція застосовується також до поїздок із фіксованим тарифом та обраним напрямком.

Рейтинг і компліменти

#Як розраховується рейтинг #Акаунт заблоковано #Захист рейтингу #Компліменти

Після кожної поїздки водії та пасажири можуть оцінити один одного, поставивши від 1 до 5 зірок, залежно від якості поїздки.

ЯК РОЗРАХОВУЄТЬСЯ РЕЙТИНГ

Рейтинг розраховується, як середнє арифметичне всіх оцінок за останні 500 поїздок.

Будь ласка, зверніть увагу, що іноді для оновлення рейтингу потрібно від 24 до 48 годин з моменту, коли пасажир оцінив поїздку.

Хочемо нагадати, що до вашого рейтингу включаються лише оцінки за здійснені поїздки. Пасажири не мають можливості оцінити відмінену поїздку.

АКАУНТ ЗАБЛОКОВАНО ЗА НИЗЬКИЙ РЕЙТИНГ

Якщо ваш акаунт було заблоковано за низький рівень обслуговування, будь ласка, зверніться в службу підтримки.

ЗАХИСТ РЕЙТИНГУ

Ваша оцінка повинна відображати якість наданого вами сервісу. Ми знаємо, що деякі проблеми (вартість поїздки, проблеми з додатком тощо) не є вашою помилкою, тому, якщо пасажир обирає будь-який з цих варіантів при оцінюванні поїздки менше ніж на 5 зірок, така оцінка не буде враховуватися у ваш загальний рейтинг.

КОМПЛІМЕНТИ

Про отриманий комплімент ви отримаєте сповіщення у вашому додатку. Якщо ви натиснете на зображення компліменту у себе в додатку, то отримаєте інформацію і про ті компліменти, які ви вже отримували від пасажирів (вони будуть різнокольоровими), і про ті, які пасажири ще поки не залишали вам (вони будуть сірими).

Скасування поїздки

#Скасування пасажиром #Скасування водієм #Плата за скасування

Раді представити вашій увазі правила скасування поїздок:

– протягом 2 хвилин після того, як ви прийняли запит на поїздку, пасажир може скасувати її безкоштовно;
– якщо пасажир скасовує поїздку більше, ніж через 2 хвилини після прийому поїздки, то вам буде нараховано вартість скасування;
– якщо ви скасували поїздку після прибуття до місцезнаходження, яке обрав пасажир, і чекаєте 5 хвилин, плата за скасування поїздки стягується.

ЯК СКАСУВАТИ ПОЇЗДКУ

Нагадуємо, що ні за яких обставин не треба починати поїздку до того моменту, як пасажир сяде в автомобіль. Якщо ви скасовуєте поїздку після 5 хвилин очікування пасажира і в якості причини скасування зазначаєте у додатку “Пасажир не вийшов”, плата за скасування поїздки буде нарахована вам автоматично безготівковим платежем.

Зверніть увагу, якщо ви почали та закінчили поїздку замість її скасування – плата за відміну не передбачена.

Ви маєте право ввічливо відмовитись від поїздки в наступних випадках:

– коли у вас немає дитячого крісла, а пасажир їде з маленькою дитиною;
– якщо пасажир планує поїздку з твариною без сумки для тварин (але зауважте, що це не стосується собак-поводирів);
– якщо кількість пасажирів перевищує чотири особи;
– коли пасажир находится в стані алкогольного сп’яніння;
– якщо у пасажира з собою велика кількість багажу, який не має можливості умістити в авто.

ЧИ ПОТРІБНО ДЗВОНИТИ ПАСАЖИРУ ПЕРЕД СКАСУВАННЯМ

Якщо ви припускаєте, що не встигнете доїхати до місця посадки вчасно, рекомендуємо написати у чаті або зателефонувати пасажиру та попередити його заздалегідь, або повідомити приблизний час прибуття згідно ваших розрахунків.

Якщо ви спізнюєтеся більш, ніж на 5 хвилин у порівнянні з часом прибуття, розрахованим системою, і пасажир скасовує поїздку, компенсація за скасування не нараховується.

Розрахунок вартості поїздки

#Тариф #Плата за очікування #Розрахункова вартість поїздки #Перерахунок вартості поїздки

Розрахунок тарифу відбувається шляхом додавання наступних складових:

– вартість подачі автомобіля;
– час від початку до кінця поїздки;
– відстань – кілометри шляху;
– піковий коефіцієнт (якщо застосовується);
– плата за очікування;
– дорожні збори та інші платежі (якщо присутні)

Вартість подачі, ставки по часу та відстані залежать від обраного продукту і міста, в якому ви працюєте.

Хочемо зазначити, що збір Uber розраховується з остаточної вартості поїздки.

Окрім базового тарифу, вартість поїздок обчислюється за допомогою функції розрахункової вартості поїздки.

Дозвольте пояснити, як це працює. Вартість розраховується автоматично та включає в себе плату за подачу автомобіля, час і відстань, а також такі фактори, як ситуація на дорозі та рівень попиту, а отже, і піковий коефіцієнт в момент запиту поїздки.

Якщо пасажир після початку поїздки вирішить змінити пункт призначення або попросить здійснити додаткові зупинки під час маршруту, розрахункова вартість може не застосовуватись. В такому разі, вартість поїздки буде автоматично сформована за фактичними часом та відстанню поїздки.

Щоб зробити поїздки з Uber більш продуктивними та менш напруженими для водіїв та пасажирів, ми впровадили плату за очікування.

Після двох хвилин очікування пасажира в місці подачі, ви зможете побачити напис “нарахування плати за очікування”. В цей час вам буде нараховуватись плата за очікування пасажира згідно з тарифами у вашому місті. Після п’ятихвилинного очікування ви зможете скасувати поїздку, натиснувши відповідну кнопку на вашому екрані та отримати плату за скасування.

Якщо ви вважаєте, що вартість поїздки розраховано некоректно, ви можете звернутись до служби підтримки для розгляду можливості перерахунку впродовж 3-х робочих днів.

Якщо пасажир не згідний з сумою, яка з’явилась в додатку після закінчення готівкової поїздки, ввічливо переконайте пасажира сплатити належну вартість, пояснюючи, які фактори могли вплинути на зміну вартості. Наголосить що пасажир може також в будь-який час звернутись до служби підтримки для здійснення перерахунку.

Безпека

#Стан авто #Ремені безпеки #Небезпечне водіння #Аварія #Повторна активація авто

Для нас важливо, щоб поїздки з Uber були безпечними.

Ремені безпеки

Будь ласка, пам’ятайте, що ви та пасажири повинні використовувати ремені безпеки під час поїздки в транспортному засобі, як на передньому сидінні, так і на задньому.

Aвтомобіль в несправному стані

Всі транспортні засоби, які пропонуються в системі Uber, повинні відповідати вимогам безпеки:

– салон автомобіля повинен бути чистим, без сторонніх предметів і сильних запахів; – не допускаються автомобілі з зовнішніми або внутрішніми ушкодженнями.

Треті особи під час поїздки

Якщо ви перебуваєте на лінії, перевезення сторонніх пасажирів забороняється. Дозволяється перевозити тільки тих пасажирів, які замовили поїздку за допомогою програми Uber.

Обрано не відповідний автомобіль

При вході в мобільний додаток необхідно вибирати саме той автомобіль, на якому ви здійснюєте поїздки зараз. Вибір невірного автомобіля може привести до подальшого блокування облікового запису Uber.

Що робити в разі аварії

Якщо ви потрапили в дорожньо-транспортну пригоду, виконайте наступні дії:

1. Переконайтеся, що всі учасники ДТП в безпеці.
2. При необхідності викличте поліцію і швидку допомогу.
3. Зв’яжіться з службою підтримки.

Як відновити авто у системі

Перейдіть в розділ “Допомога – Обліковий запис і оплата – Оновлення документів і даних про транспортні засоби – Ремені безпеки та технічний стан” у додатку та надішліть фото автомобіля / техогляду, які підтверджують справність автомобіля.

Розрахунок з пасажирами

#Готівка #Оплата карткою #Решта #Промокоди #Заборгованість пасажира

Якщо обрано безготівковий спосіб оплати, вартість поїздки списується з платіжного рахунку, прив’язаного до акаунту пасажира.

Згодом всі поїздки, які входять в певний платіжний період (триває з 4:00 понеділка до 3:59 наступного понеділка) будуть включені в єдину платіжну відомість. Платіжна відомість формується в обліковому записі вашого партнера кожного вівторка. Кошти, відповідно до відомості, перераховуються на банківський рахунок вашого партнера, а партнер, в свою чергу, виконує розрахунки з водіями.

У поїздках з готівковим розрахунком ви несете відповідальність за отримання оплати після поїздки і точну видачу решти. Наприкінці поїздки на зеленому екрані у вашому додатку висвітлюється сума, яку пасажир повинен сплатити готівкою.

Як відображаються готівкові розрахунки в платіжній відомості? Щоб уникнути отримання подвійних нарахувань, відбувається коригування банківського депозиту: списання безготівкових коштів на суму готівки, отриманої вами у пасажира. Збір за обслуговування Uber буде відніматися з вашого загального заробітку.

Якщо пасажир скасував готівкову поїздку, плата за скасування списується з його рахунку Uber. Ви отримуєте плату за скасування поїздки в чергову щотижневу виплату.

Якщо після завершення поїздки ви бачите меншу суму, ніж розраховували, отже, у пасажира був активний промокод. В даному випадку вам необхідно взяти готівкою тільки вартість поїздки з вирахуванням номіналу промокода (тобто тільки ту сумму, яка зображена на зеленому екрані додатка). Вам буде нарахована повна вартість за поїздку в наступній платіжншій відомості.

Вартість готівкової поїздки може бути вищою, ніж розрахункова, якщо як у пасажира виникла заборгованість за скасування однієї з його попередніх поїздок. Інформація про це недоступна пасажирові до початку поїздки і не включена в розрахункову вартість. В випадку ви можете підказати пасажиру, чому вартість відрізняється і порадити звернутися в службу підтримки Uber.

Якщо наприкінці поїздки відбувся технічний збій, вартість поїздки може бути розрахована некоректно. У випадку готівкової поїздки краще, як зазвичай, прийняти від пасажира саме ту суму, яка вказана на зеленому екрані (навіть, якщо це 0) та звернутись із виниклою проблемою до служби підтримки.

Бонуси і пікові ціни

#Бонуси #Гарантовані множники #Пікові ціни

Бонусна система Uber націлена на оптимізацію вашого заробітку. Обирайте відповідний час для роботи та заробляйте більше з Uber!

ЩО ТАКЕ БОНУСНІ ВИПЛАТИ І УМОВИ ЇХ ОТРИМАННЯ

Отже, бонусні пропозиції для водіїв можуть відрізнятися кожного окремого тижня. Вони залежать від багатьох факторів, а саме: як часто ви їздите, вашого часу перебування за кермом, коли та куди ви їздите, також наш прогноз щодо попиту на послуги. Ви завжди можете переглянути активні та майбутні промоакції від Uber у своєму додатку, натиснувши Доходи > Промоакції.

ЩО ТАКЕ БОНУСНІ ВИПЛАТИ ЗА ВИКОНАНІ ПОЇЗДКИ

Для того, щоб ознайомитись з інформацією про умови бонусної програми, зайдіть в розділ Заробіток > Промоакції > Бонусна ціль. Даний розділ містить інформацію про умови бонусної програми на поточний період, а саме: кількість поїздок, які необхідно виконати, а також відсоток прийнятих і виконаних поїздок.

Будь ласка, зверніть увагу, що поїздка відповідає умовам промоакції, якщо пасажир успішно доставлений з місця посадки до пункту призначення. Якщо поїздка відміняється вами або пасажиром, промоакція на неї не поширюється.

Умовами нарахування гарантованого множника є:

– Статус поїздки “завершено”. Будь ласка, зверніть увагу, що всі поїздки, які мають статус “скасовано”, не входять у число здійснених вами.
– Місце запиту поїздки пасажиром знаходиться в зоні дії гарантованого множнику. ЩО ТАКЕ ПІКОВИЙ КОЕФІЦІЄНТ

Коли зростає попит на поїздки, їх вартість може збільшуватися, щоб пасажири, яким необхідний автомобіль, гарантовано могли його викликати. При виході на лінію, райони з підвищеним попитом виділяються кольором на карті. Більш темний колір означає більш високий попит на поїздки.

КОЛИ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ГАРАНТОВАНИЙ МНОЖНИК BOOST АБО ПІКОВИЙ КОЕФІЦІЄНТ

Зверніть увагу, що при одночасному застосуванні до поїздки пікового коефіцієнта і множника Boost, підвищення вартості поїздки для пасажира за рахунок пікового коефіцієнта означає часткову оплату пасажиром гарантованого підвищення вартості поїздки. У таких поїздках множник Boost нараховується, виходячи з різниці між піковим коефіцієнтом і Boost коефіцієнтом. В умовах бонусної програми повідомлялося, що коли піковий коефіцієнт і Boost однакові або ж Boost менший, ніж піковий коефіцієнт – застосовується лише піковий коефіцієнт.

Робота з додатком

#Вхід і вихід з додатку #Прийняття і скасування поїздок #Підтримка #Доходи #Ланцюгове замовлення

Щоб розпочати роботу в системі, натисніть на значок Uber Driver на вашому телефоні та увійдіть в свій обліковий запис, використовуючи логін і пароль. Після входу, оберіть автомобіль на якому ви збираєтеся виконувати поїздку.

Для того, щоб отримувати запити, необхідно ВИЙТИ НА ЛІНІЮ: Коли ви готові здійснювати поїздки, вам необхідно перевести перемикач в режим “Онлайн”.

Комфорт пасажирів, перш за все, залежить від успішного ПРИЙНЯТТЯ ЗАПИТУ НА ПОЇЗДКУ: При надходженні запиту на вашому телефоні відкриється додаткова смужка чорного кольору і телефон почне видавати звуковий сигнал. Натисніть на смужку – і ось ви в дорозі!

Якщо пасажир не з’явився, ви можете скасувати дане замовлення наступним чином:

1. Натисніть кнопку “СКАСУВАТИ”.
2. Далі необхідно вибрати причину скасування поїздки.

Поїздка завершується, коли ви доставляєте пасажира в його пункт призначення. Після повної зупинки автомобіля натисніть кнопку “Завершити поїздку”. Після цього додаток запропонує вам оцінити поїздку.

Відтепер ви зможете приймати наступне замовлення в момент здійснення поточного. Функція ”Ланцюгове замовлення” дозволяє після завершення поточної поїздки поставити оцінку пасажиру і без очікування перейти до виконання наступної.

Відстежуйте свій дохід Після кожної поїздки ви зможете побачити зароблену суму і повний звіт за день. Виплати автоматично перераховуються на ваш або вашого партнера банківський рахунок щотижня.

Як зв’язатися з Службою підтримки? Варто зазначити, що зв’язок зі Службою Підтримки здійснюється безпосередньо через додаток Uber або з Облікового запису на сторінці help.uber.com